NOW YOU KNOW 3

71 Hur reagerar du till att ha kallas sammanfattningsblogg istället för modeblogg?
Jag tycker det känns väldigt tråkigt. Men på samma gång vet jag att jag inte är en sammanfattningsblogg så det stör inte mig något värst. Dessutom så är det en av alla mina läsaren som sagt det.
72 Är du ärlig i din blogg?
Ja det är jag.
73 Påverkas du negativt eller positivt av läsarnas kommentarer
Båda. Men jag får inte många negativa typ bara av en och samma person så det känns bra.
74 Nästa inköp
En kavaj.

75 Hur ser ditt rum ut?
Det är ganska stort. Har en säng. skrivbord. En klädstång. Tv. Röda väggar. Och modette hängandes på väggarna.
76 Berätta om ditt drömplagg.
Drömmplagget just nu är nog en gräddbakelse att ha på skolavslutningen. Helst en i puderrosa.
77 Var finner du all din inspiration?
På gatan. bloggar. tidningar
78 Hur många besökare per dag?
Varierar väldigt mycket. Allt från 500 till 2000
79 Vad är hemskt?
Mardrömmar. Krig. Spenatsoppa. Att vara pank.
80 Är du miljövänlig?
Jag är inte värst miljövänlig, men har tänkt allt mer på att jag skall bli. Tänk på våra barn och barnbarn sedan.
81 Vad spenderar du pengar på?
kläder. skor. tidningar. (jag är svag för tidningar) mat
82 Har du oftast pengar i fickan?
Nej aldrig.
83 Vad är finaste i världen?
kärlek. vänner. tro och Lycka
84 skriv tre största vill ha plagg just nu

Ray ban clubmasters. Casio klocka. Kavaj
85 Drömhåret

Amandas. Mamma mia vilket svall. Almas är också nice. Mycket nice.
86 När går vi och shoppar loss?
Vi kan gå när som helst.
87 Vilka tre bloggar gillra du bra?
alma thatshot maja
88 Vilken typ av stil vill du klä dig efter?

nu i sommar suktar jag efter hippie morgontrötta moderna toutchen.
89 Har du ritat am lul tjejen uppe på profilbilden?
Nej de har jag inte.
90 Har du djur?
Nej
91 Beskriv ditt hus
Tegelhus. Par hus. Ganska stort. Två våningar. Alla syskon egna rum. Öppet kök med barstolar. Typ sådär.
92 Gillar du själv din blogg?
Jag gillar den. Ibland kan den kännas dålig
93 Vilket är ett ellen plagg?
skinnjackan eller vagabond skorna
94 Är du alltid lika söt?
nej
95 Har du några komplex?
mina armar. Usch då. Om jag gör 10 armpressar så får jag värsta bullorna på armarna. Musklerna i armarna växer så himla snabbt. Dom ser tjocka ut.
96 Varför har du så lite outfits?
Jag är dålig på att posa framför min skit dåliga kamera
97 Vad har du för tips för dålig hårdag?
Tvätta. Sätt upp i knut.
98 Vilken känsla är den bästa i kroppen?
När man är kär. Fjärilar i magen.
99 Varför flyttade ni till finland , bor hela familjen där? Hur länge skall ni bo?
Pappa fick jobb
100 Kan inte du lägga in en bild när du var liten?
De kan jag väll. Någongång
101 Brukar du dagdrömma ?
Always.
102 Berätta något som ingen av oss vet.
Jag heter ellen antonia sophie. Antonia är namnet man skall kalla mig till. Ellen kallar vänner och jag själv.
103 Vad gillar du för mat?
Kinesiskt. Fett.
104 Vad brukar du vara mest sugen på att äta på kvällen?
Skit mat.
105 Vilken klass går du på? När blir det sommarlov i Finland?
9 an. Det blir sommarlov på lördag trettioförsta. Jag vill inte sluta 9an!
106 Vad tycker du om shoppingen i Finland?
dålig
107 Tycker du din blogg sämrats eller bättras?
den har bättras. Jag har blivit mer personlig och jag gillar massor att blogga.
108 Vilka bloggar är bra som inte är lika kända?

Francais. wedgeheel.
109 Är det meningen att du särskriver?
Nej verkligen inte. Jag har alltid varit jätte dålig på att stava och skriva. Skall försöka spika in det där i bakhuvudet eftersom jag fått höra om särskrivning många gånger.
110 vad är signes blogg?
Imilk.blogg.se kika in hon är alldeles grym!

Alla frågor. Roligt. Nu borde ni ju känna mig ganska bra.

Kommentarer
Postat av: emmi

men du har ju ändrat min fråga, formulerat om den helt! varför:)

2008-05-25 @ 22:12:41
Postat av: Miriam

skulle vilja 2hand shoppa med dig. du verkar alltid fynda fina plagg! Puss på dig ... din armar är så fina...

2008-05-25 @ 22:13:31
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: emmi

ellenh: min fråga lät bara annorlunda som jag ställde. Vad menar du, jag heter emmi?

2008-05-25 @ 22:51:06
Postat av: ellenh

emmi : förlåt då trodde du var en annna. :) jag ändrade inte direkt på frågan förstod ju vad den gick ut på men skrev den i lättare ord. :) svaret blir ju samma

2008-05-25 @ 22:56:23
Postat av: Emma

Skule vilja se bild på ditt rum, det låer ganska fint med modette hängandes på väggarna! ;)

2008-05-26 @ 14:28:34
URL: http://emmmis.blogg.se/
Postat av: dudie

åh tack detsamma förtusan!

2008-05-26 @ 14:55:25
URL: http://dudie.blogg.se/
Postat av: Johanna

superbra svar på alla frågorna tycker jag!

kram

2008-05-26 @ 15:23:30
URL: http://www.peachesfashion.devote.se
Postat av: annie

wedgeheel-bloggen är ju underbar.

2008-05-26 @ 15:50:50
URL: http://chiudore.blogg.se/
Postat av: lina

snällastesötasteellen varför får du mig att gråta av snällhet varje gång jag läser din blogg? du är underbar och jag ska spara lappen som kom med i paketet med clothesen! och jag ska skicka ditt package imorgon, borde komma fram till fredagen då va? puss lina.

2008-05-26 @ 17:14:32
URL: http://francais.blogg.se/
Postat av: Linnea

Älskar Älskar älskar din blogg :D Fan vad kul det skulle vara att träffa dig :) Du verkar så rolig o sprallig :D

2008-05-26 @ 18:37:00
Postat av: ellenh

Linnea:bor du i Sverige. När jag kommer upp kanske vi kan ses om du råkar bo i stockholm? :) puss

2008-05-26 @ 18:37:44
URL: http://ellenh.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nej tyvärr jag bor långt bort ifrån stockholm, 4 timmar :(, bor nere i Vimmerby , Astrid Lindgrens värld finns här med pippi, emil, o allt sånt. Urtrist ;) Men kram till dig :)

2008-05-26 @ 18:42:48
Postat av: Malin Rosina

Vilken bra lista! Jag lånar den, om det är okej? :)

2008-06-03 @ 18:55:32
URL: http://malinrasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0