HEY MICKEY MICKEY HEJ


Har hon inte världens vackraste leende. Godisslott på bilden också.

Jag har en vän. Hon är underbar. Galen. Go. Glad. Skrattig. Food eater. Barnslig.Vacker. Smått underlig. Rolig. Bra. Proffs på pepparkaksbakning (not) Hon är liksom allt. Perfekt. Om inte lite till, tillochmed. En dag utan henne blir liksom världens tråkigaste dag. Som en dag på den svartvita tiden på typ 1800 talet. Det går inte att beskriva henne med ord. Orden räcker inte till. Kanske barnslig världens finaste skratt maja skulle passa bäst. Som beskrivning då. Hon heter micki. Tog och frågade några frågor. Försöker ju få er att förstå hur underbar hon är. Den där micki. Clown.
1 Namn
Micki heter jag. Hej
2 Ålder
16 bast. Februari barn.
3 Bor
i ett hus.Vid havet.
4 Gillar
gillar att sova och äta. (sa ju att hon är en foodeater)
5 Gillar inte
djur som står på fyra ben och står i sin egna skit. hästar.
6 Blir glad av
alla kära vänner.
7 Lyssnar på
allätare. Lyssnar inte lika gärna på dig när du sjunger opera.
8 Dricker
Light.
9 Äter
glass.
10 Vad klär du dig helst i
Short. Jeans. Linnen i olika modeller.
11 Vad skulle du aldrig sätta på dig
navel blus och pink mini kjol.

Vi kan inte äta marshmallows utan att grimasera. Dom är skit äckliga.

12 Vad är bäst med i mig. (ellen)
Du är så fucking rolig. Man kan göra allt med dig. Sjunga opera.dansa till alla som inte dansar är våldtäcksmän på bord. äta. dansa. skratta. sjunga. bygga godis slott. vara barnslig. vara galna. Äta marshmallows. Finns så guds mycket. Du passar alltid in i min dag. Fast jag är trött. arg. störd så kan jag inte vara utan att skratta åt dig. Clown.
13 Berätta ett minne med mig (ellen)
Gud de finns way too många att jag skulle kunna rabbla upp alla.
14 Hur många barn vill du ha och vad skall dom heta
två bus pojkar och en söt flicka. Jag vet inte vad dom skall heta men inte arne iallafall.
15 Drömpojkvän
glad rolig söt sportig pratsam brunt hår på skallen. sex rutor på magen är inte dåligt heller.
16 Vill jobba som
Jag skall vara hemma mamma. Med rik man , vem behöver jobba då? hah
17 Vill bo när jag blir stor
Jag skall bo vid havet utomlands.
18 Beskriv dig själv med tre ord
glad. snäll. skrattar.
19 Beskriv mig med tre ord.
snäll. konstig(positivt) glad
20 Vad vill du säga åt bloggen
bloggar är underbara att läsa. Men blogg+jag skulle inte bli någonting. Bara cirkus.

Kommentarer
Postat av: maria

oh shit vilket smile!!

2008-05-20 @ 21:01:49
Postat av: nellly

hahaha ni är söta

2008-05-20 @ 21:34:05
URL: http://nellly.devote.se
Postat av: julia

haha, ni är för härliga! Kram

2008-05-20 @ 21:37:21
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Kajsa

åh, fräsigt slott!

2008-05-20 @ 21:41:51
URL: http://dotterinteedvardsson.webblogg.se/
Postat av: katrín

vad fint ni verkar ha det! :)

2008-05-20 @ 21:45:27
URL: http://katla.devote.se
Postat av: anja

gud vad roligt ni ser ut att ha :D skulle gärna hänga på

2008-05-20 @ 21:58:49
Postat av: lina

aaw vilken fin vän. hon har nog världens vackraste leende!

2008-05-20 @ 22:55:45
URL: http://francais.blogg.se/
Postat av: Ellen

ni e sööta :D:D

2008-05-21 @ 09:23:48
URL: http://ellns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0