FRÅGOR&SVAR

image786
1. Hur lång är du ?
jag är ynka 1,60 m över havet.
2. Hur gammal är du ? 14.04 1992. 15 år.
3. Är ditt hår naturligt ? jepp , färgen är naturlig. sedan har jag ju extension , men dem använder jag inte alla dagar.
4. Favorit 2hand butiker : Beyond Retro , Myrorna , weekday.
5. Favorit pris vänliga butiker: H&M absolut. Jag gillar inte Gina tricot men också väldigt prisvänlig.
6. Favorit plagg i garderoben : jag gillar mina mc boots och vagabond. mina stora tishan är också favoriter och syrrans AA fodral som typ bor hos mig.
7. Har dina vänner samma stil som du ? Nja , vissa har. Men många använder jeans och en hoodie typ varje dag.
8. Vilka är dina största intressen? Jag älskar att sjunga , att rita och att shoppa.
9. Vad gör du på fritiden ? Jag ritat helatiden och läser tidningar (jag använder lätt 300 kr på tidningar)
10. Vilken gymnasie linje har du tänkt gå på ? jag kommer inte bo i sverige när jag går i gymnasie.
11. Var hämtar du inspiration till dina outfits ? överallt ifrån. the cobrasnake , bloggar , tidningar mm.
12. Hur många bloggar läser du dagligen ? 53 bloggar läser jag dagligen men sedan kommer det till lite favoriter då och då. Tack för fina bloggar ni där ute.
13. Hur började du blogga ? Jag läste många bloggar och fick otroligt stort sug för att börja blogga så jag började i juni. Har varit sjukt kul att se hur bloggen växer , har no plans att sluta blogga , heller.
14. Varför inte tjejsajten ? Jag har tänkt på det x antal gånger men de blir liksom inte av , jag trivs på blogg.se minus då alla problem som uppkommer ganska ofta. Vi skall se , vi sall se.

MER FRÅGOR :

15. Vart skall du flytta : Till finland , där jag bott och där jag är född. Blä.
16. vart till Finland skall du flytta ? till en stor stad , Esbo 15 minuter från Helsingfors.
17. Är dina föräldrar Finska : ja , finlandsvenska
18. kan du tala finska : kyllä minä osaan , jepp jag kan. Fulaste språket ever så undiviker helst att tala.
19. Beskriv din klädstil med 3 ord : mörk , maskulin/feminim , personlig.
20. Vilka tidningar läser du : Elle , Glamoure , Vogue , Solo.
21. Favori mat ? Jag älskar lövbiff och pommes , med kryddsmör. och så älskar jag bagels och donken.
22. Vad väger du ? jag själv ogillar frågan , vem i alla dagar behöver veta vad någon annan väger ? men senast jag vägde mig visade vågen cirkus runt 48 men jag tror den ökat , efter all julskinka , haha. Men jag skall gå ner igen , mitt nyårslöfte. Jag tycker ni alla ute inte skall gå och fundera över eran vikt , titta er i spegelen istället , det är så andra ser er och hur du själv ser dig. det kan ju hända att du är propp full med fina muskler som skjuter upp din vikt.
23. får du pengar av att blogga ? nej , skulle vara underbart att få lite fyrk och så men jag bloggar inte för att få chansen att få pengar , bloggar för att jag älskar det. Tack vare er och era snälla kommentarer.
24. Hur blir det med outfitstävlingen ? inte bra , hade totalt glömt , vi skall se när den kommer upp , meddelar senare. sorry , har lite mycket nu.

Om mer frågor fråga på , jätte trevligt med så många nya " addningar " på msn. och fina snälla mail !


Kommentarer
Postat av: mist

vart ska du flytta någonstans? :)

2008-01-02 @ 15:52:36
Postat av: nellly

kan du inte visa dina ritningar om du ritat så mycket eller sjunga in en videosnutt ?? vart skall du flytta , fortsätter bloggen ?

2008-01-02 @ 15:56:35
URL: http://nellly.tjejsajten.se
Postat av: Flora

var ska du flytta, undrar jag också. och jag tycker som nellly, att du ska visa upp dina skisser :D

2008-01-02 @ 15:59:47
URL: http://floras.blogg.se
Postat av: Anonym

du
,det är inte normalt att spendera jävla 300 kr MINST på tidningar , kanske du kunde använda de till lite nyttigare saker. Tänk på alla fattiga som kanske läser din blogg och får värsta chock när dom läser att du lägger ner 300 kr MINST på en tidning/tidningar , inte klokt ju och dom måst kämpa för att få en liten strumpa på foten. tänk efter lite grann. Dessutom tycker jag att ni som lägger outfits alltid har nya kläder , känns inte så kul för oss som tittar på era outfits och inte själv har råd att köpa mycket kläder , som ofta har samma kläder flera gånger under en vecka , jag menar tänk efter lite. (handlar inte bar aom dig )men de där med tidningar tycker jag bara var sjukt , inte klokt ju. Väx upp

2008-01-02 @ 16:20:27
Postat av: Anonym

köp något mer fiffigt istället , eller har du hört talas om att spara?? jag sparar , men ni som bor i någon stor villa i stockholm får väll allt av era föräldrar eller ?
nej inget illa menat men jag tycker bara det var sjukt de där med tidningarna.

2008-01-02 @ 16:23:36
Postat av: Ellen

Nu är jag också sjukt sugen på att veta vart du ska flytta :) ? kram

2008-01-02 @ 16:30:05
URL: http://elleni.tjejsajten.se
Postat av: johanna

vänta lite nu... den där anonyma vet inte vad den snackar om!!! herregud det är hennes pengar, hon gör väl vad hon vill med dem!!! sen om du tycker det är jobbigt att vissa har råd att köpa nya kläder kan du ju sluta titta in på alla bloggar där det mesta handlar om kläder och mode!!!

2008-01-02 @ 16:34:27
Postat av: fia

till den anonyma om det är så jobbigt att kolla på bloggar SLUTA kolla på dom då!

2008-01-02 @ 18:10:02
Postat av: ellenh

mist : jag flyttat baks till Finland , jeij NEJ !
nellly : hahha kanske en ritning kommer upp fast jag inte gillar dem , inte sjunga NEJ NEJ haha :D jag skall flytta till finland :S joo bloggningen fortsätter helt normalt :D kram
flora : kanske jag tar och sätter upp en illis :) och som du kunde läsa skall jag flytta till Finalnd :)
anonym : oh my good , jag skall grow up ? nej jag tycker du själv skall ta och fundera lite på vad du går och säger. 1. jag bor i stockholm men är verkligen inte bortskämd och får månads peng jag skall klara mig på , ibland får jag pengar av föräldrarna men visst vet jag vad spara betyder och gör det själv också. Jag tror inte många tar illa upp vad jag gör med mitt liv , det är jag som bestämmer vart mina pengar går till lika mycket som du bestämmer vart dina pengar går till. Om du inte gillar att kolla på bloggar med kläder så skall du bara veta att INGEn har tvingat dig till att kolla på dem , ingen ! du kan själv fundera lite vad du går och skriver till någon du inte vet , det är inte jag som skall växa upp utan du .

ellen : ooh vad jag skulle vilja säga USA eller nåt ditåt men Finland , grannlandet :( men som tur kommer jag besöka sverige några gånger i månaden typ :)
johanna : i know , barnslig ? jepp. men vi tjejer skall inte ge uppmärksamhet åt anonymus , personen är inte värd ddet. skitstövel. :)
fia : håller med :)

2008-01-02 @ 19:22:15
URL: http://ellenh.blogg.se
Postat av: katrin

åh, spännande ändå med Finland. Vart i finland flyttar du? Kommer du därifrån eller varför flyttar ni? Haha många frågor nu men jag är nyfiken jag :) Vore roligt att se dig sjunga eller lägga in skisser eller något! Kram

2008-01-02 @ 19:38:27
URL: http://katla.tjejsajten.se
Postat av: ellenh

katrin : ja jag kommer från Finland , men har bott i sverige och nu flyttar jag tillbaka , vi flyttar 15 minuter från Helsingfors till en stor stad Esbo :) kanske jag lägger upp en skiss nåttag :)

2008-01-02 @ 19:41:41
URL: http://ellenh.blogg.se
Postat av: Linn

Hallå Ellenh. Jag har skickat in ett biddrag till outfitstävlingen..när dyker den upp?

2008-01-02 @ 21:44:40
URL: http://sisterhoodfashion.blogg.se
Postat av: sissi

Ellenh! gud vad spännande, hade ingen aning om att du kom från Finland. Är dina föräldrar finska? Och pratar du finlandssvenska? :D shit. Svara, plz.

2008-01-03 @ 16:25:23
Postat av: ellenh

jo mina föräldrar är finlandsvenska , jag kan finska å jag talar finlandsvenska med små bryt :D

2008-01-03 @ 16:34:53
URL: http://ellenh.blogg.se
Postat av: Jag

Hur mkt väger du? :)

2008-01-03 @ 19:28:00
Postat av: lina

vilket bildprogram använder du ?

2008-01-04 @ 16:19:52
URL: http://linan.tjejsajten.se
Postat av: Sara

Väger du verkligen bara 48 kg?

2008-01-14 @ 16:14:42
Postat av: ellenh

sara : ja det väger ja , fast jag har inte vägt mig på en långt tid. men det vägde jag senast , fast nu tror jag jag gått up en aning. vem vet. men vad för skillnad vad man väger

2008-01-14 @ 18:34:42
URL: http://ellenh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0