abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Namn: Antonia.Ellen är bara mellannam.
Piercingar: Örat.Fast dom är ihopklistrade.
Tatueringar: Jag skall göra en.Mitt prick på handleden , en text eller en bild
Längd: 162.
Skostorlek: trettiofem-trettioåtta.
Hårfärg: Blont.
Är du kär i någon: Jajamensan.Jag är kär utan gränser.
Önskar du att du bodde någon annastans?Newyork eller Paris.
Tänker du på självmord: Nej.Jag försöker att inte tänka på hemska saker.
Tycker du att du är attraktiv: Nja.Olika för dag för dag.
Vilket schampoo andvänder du: Jag blandar olika.Allt från barnshampoo till mormors.
Vilken parfym använder du: Ingen aning.En god iallafall.
Vad är du rädd för: Shitpomfritt.Jag är aprädd för allt. Mörker?skräckfilmer?getingar?åska?sjukdomar?Läkare
Gillar du att tvätta: nej. Jag och en tvättbalja är lika med kaos.
Gillar du berg-och-dal-bana: Hej på dig spya!

SENASTE...
Film du hyrde: Juno.Kollade den med mamma.
Film du köpte: Jag köper aldrig fimer.
Låten du lyssnade på: Patrick Park-somethingpretty.
Låten du hade på hjärnan: Den som spelas i tyrabanskshow.
Låten du laddade ner: John Mayer låtar i mängder.
Personen du ringde: Min syster.
Teveprogram du tittade på: Mtv's skitprogram.
Personen du tänkte på: Kärleken.Micki också. Hon är knas.

FAVORIT...
Mat: Jag blir svag i knäna när jag hör chinesefood.Mc'donalds är jag sucker för också.
Låt: Favorit låtar varar en dag. Lyssnar liksom sönder.
Sak att göra: Att vara kär. Att hitta något fint plagg.Att sitta och skratta med en vän.
Sport: Jag hatar sport.Dansa på fester är roligt så kanske dans?
Dryck:colacolacolacolacolacolacolacola
Kläder:strumpbyxor.stora linnen.skinnjacka.
Film: sexandthecity. fucking fantastic.
Bil: Jag skall ha en utan tak.Kan inga märken.

ANTAL...
Gånger du varit kär:jag trodde jag hade varit tidigare. Men oh nej. Banne mig just nu.
Gånger ditt hjärta har brustit: några gånger.
Hjärtan brustit på grund av dig: Jag har ingen aning. Hoppas ingen gång alls.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: några gånger faktiskt.Men ni vill inte veta.
Ärr du har på kroppen: På hakan. På ryggen.På fingret.På knät.På benet.

SENASTE...
Bok du läste: shitpomfritt.Kommer inte ihåg. Läser aldrig.
Person du fick mail av:En underbar som heter matilda. Ex. Oregelbundet.blogg.se
Person du fick brev av: Skolan.
Person du fick sms av: En väldigt viktig person.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Länge sedan.Tyvärr.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Har slagit kullerbyttor i sängen och tittat på regnet.
Var det kul: Mys.
Hur tidigt stiger du upp: Jag steg upp klockan tolv.
Gillar du att slåss: Nej.
Vad ska du göra ikväll: Skall blogga rumpan av mig. Tror jag.
Är du seriös: Jag är sällan seriös.
Vad är du allergisk mot: Mot elaka människor.
Vart har du ont: I hjärtat. Jag har ofta smärtor där.
Använder du hårspray: Aldrig.
Kan du stå på händerna:Ja men då sitter jag här med båda händerna i paket

MER ÖVRIGT...
Salt eller socker: Salt.Popcorn och chips. Pommes. Namm.
Gillar du ketchup: Jag hatar det.
Är du glad nu: Jag är lyckligare än lyckligast.
Var du glad igår: Ja! Har varit lycklig nu i snart flera veckor.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej?
Vad dansar du till: Musik.
Stockholm är: Fint.Väldigt fint.
Göteborg är: vet inte. Underbara bloggarnas land?
Kan du sjunga?jag hoppas jag kunde. Fast skitsamma. Jag gör det helatiden.
Mer än guld värt: Allt bra på jorden.Kärlek är bäst.
Spaghetti eller makaroner: Spagetti.Carbonara spagetti är världens godaste. Mickis och min.
Ett land jag helst vill besöka: Mauritsius och USA
Ska bli skoj: Nästa vecka.Micki du vet. Återkommer.
Ska inte bli skoj: Att börja skolan.
Sparar till: Skall väll resa med store syster.
Väntar på: Nästa vecka.
Pålägg som gäller: Chokladsås på glass? salt på popcorn. Äter inte bröd.
Dagens dryck: Ingenting.Ojdå.

Kommentarer
Postat av: Miriam

funderar också på en tattoo. på handleden! puss och godnatt

2008-06-24 @ 22:40:10
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: maja

oh kan du inte då berätta om din kärlek??

2008-06-24 @ 22:41:05
Postat av: Carolina

Det där med blogga rumpan av dig lät bra, skriv skriv!

2008-06-24 @ 22:55:34
URL: http://www.fashionsquad.com
Postat av: matilda

Grr vad du är fin. Och finurlig. Jag tror jag vill äta upp dig för du är så söt.

2008-06-25 @ 00:23:24
URL: http://fivedresses.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh antonia, så fint namn!

2008-06-25 @ 01:08:10
Postat av: Emma

åh det vad jag som kommenterade 01:08:10.

2008-06-25 @ 01:09:11
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: Bea

jag ahde ingen aning om att du hette antonia på riktigt! men fint äre.

2008-06-25 @ 13:48:47
URL: http://insidan.webblogg.se/
Postat av: Anna

Göteborg är: vet inte. Underbara bloggarnas land?

Det har du rätt i haha ;)

2008-06-25 @ 16:47:34
URL: http://highonlife.devote.se/
Postat av: lina

aah jag ska snart gå och se satcmovie på bio! eller jag vill. ett toppmoment skulle vart om vi hade gått på premiären tillsammans. jag skulle bjussat på 2bigsizepopcorns! fan att du inte bor i huset bredvid.

2008-06-26 @ 11:21:10
URL: http://francais.blogg.se/
Postat av: Gjermundvanessa

really good site!!

2008-09-30 @ 10:26:24
URL: http://gjermundvanessa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0