FREDAGEN DEN TRETTONDE


min favorit.

Micki kom över klockan tolv i natt.Vi vakade hela natten. Vi åt choklad. Låg under duntäcket och skrattade hela natten och morgonen igenom.Talade om hur fint livet är när man är kär gjoder vi också.Fjärilar i magen och lycka i hela kroppen typ helatiden. Vi lyssnade om och om på underbara kärlekssånger som jag diggar dig och john mayers alla fina låtar. Han är rysligt bra. Ikväll skall jag och micki dansa oss ner till stranden. Min fot är verkligen inte i skick för fest eller dans.Men jag känner mig så rysligt glad och lycklig just nu så smärtan i min fot känns som ett litet irriterande myggbett. Typ just så.
Nu skall jag fixa ihop en american breakfeast. Bacon. Ägg. Toast. Satc får snurra runt i rutan också.
Perfekt start på dagen. Är fredagen den trettonde verkligen oturs dagen?
Puss.

Kommentarer
Postat av: nellly

du är en lyx prille du ellen. american. b och sex and the city är ju en fantastisk mix! kunde gärna byta ut min gröt och aladdin som spelas här i min ruta mot dina val

2008-06-13 @ 10:46:28
URL: http://nelly.devote.se
Postat av: sara

lite för mycke am lul? :D

2008-06-13 @ 10:48:01
Postat av: lina

för mig har det varit otur idag. min bästa kompis är ett svin just nu. jag är tårögd. men jag ska köpakläder. och så har du uppdaterat. då blir jag ännu gladare.

2008-06-13 @ 13:23:03
URL: http://francais.blogg.se/
Postat av: lina

och till sara, man kan aldrig få för mycket av am_lul dummer! :)

2008-06-13 @ 13:23:32
URL: http://francais.blogg.se/
Postat av: Linnea

nej det var en tur dag :D jag gick på världens underbaraste fest :)

2008-06-14 @ 20:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0