SVAR DEL 2

vad vill du jobba med i framtiden ? vilket plagg kunde du inte leva utan ?
Vilket plagg skulle du aldrig sätta på dig? Vilken bloggare har din drömgarderob?
Vilken " känd " har dröm garderoben? Finaste väskan på jordklotet?
Finaste skorna på jordklotet? Finaste plagget på jordklotet?

andra frågor:

Hur ser en dag ut i din framtid om du får välja ? Vad skall dina barn heta ?
Hur skall din dröm pojkvän se ut ? Hur , var vill du bo ?
Vilken bloggare skulle du helst vilja träffa LIVE ? vilken dryck kunde du inte leva utan ?
Vilken maträtt kunde du inte leva utan ?
Jag vill jobba som stylist i framtiden , något inom mode iallafall , jag älskar att skriva också så kanske modejournalist?Jag kunde aldrig leva utan plagget strumpbyxor , mitt basplagg. Söta klänningar är också en favorit hos mig. Jag brukar aldrig säga aldrig men neon färgade plagg undviken jag gärna och skinnbyxor. Majalok har min drömgarderob bland bloggerskor. Enkelt och skit snyggt. Hon ser ut att vara fin också. En "känd" persons garderob jag skulle vilja ha skulle säkert få bli mary kate olsen eller rachel zoe's garderob. Finaste väskan på jorden är klart en miu miu väska (den som michaela forni har om ni vill veta modellen) Finaste skorna är chloé skorna och finaste plagget på jorden, oh shit vad svårt , jag kan verkligen inte välja.

Jag vaknar i en storstad , bredvid min ruffsiga söta pojkvän. Han lagar ett underbart morgonmål , med croissantter, rykande latte på en balkong med utsikt över en park eller staden. Sedan går jag in i min walkincloset , klär på mig något fint , väljer och vrakar i typ en hel timme. Sedan går jag till jobbet , jobbar typ 6 timmar , springer lite i butikerna , när jag kommer hem efter en rolig men stressig dag , väntar pojkvännen hemma , sedan myser vi eller går ut och dansa med partypoolarna. Mina barn skall alla vara flickor , har jag bestämmt. Chloë , Leoni ,elle (ell) och sigrid. Maggie och Nadine är också fina namn. Min pojkvän skall vara söt och inte minus om han är snygg på köpet.Jag gillar smått nörd känslan i pojkar. Han skall vara romantisk , rolig , snäll och gilla att mysa , parta och dansa nätterna långa. Jag vill bo i NY. Jag skulle vilja träffa alla bloggare live , alla ni är underbara. Kan bara inte välja. Jag kan inte leva utan cola , inte vatten för den delen heller. Jag kan inte leva utan kina mat och chips.

coca cola & kladdkaka eller den där specialgjorda ceasar salladen och ett valfritt klädesplagg
Jag är ju en cola addict , detta är inte rättvist. Men vatten är också gott. Kladdkaka kunde jag leva utan , lätt som en plätt. Skulle nog välja ceasar salladen och ett valfritt klädesplagg , tror jag.

Har du redan flyttat till Finland?Talar du helt flytande finska?
Japp de har jag. Jag kan tala finska , men de går verkligen skit. Undviker att tala det.

hur skulle du beskriva din stil? vilken affär är din absoluta favoritaffär (där du alltid fyndar typ)?
Jag klär mig oftast i svart , högklackat och korta klänningar. H&M är ganska säkert och 2hand.

vilka är dina favorit
låtar?artister?modeller? fotografer?bloggare?klädesplagg?
Bästa låten just nu är : True Affection - the blow , just nu är jag svag för chris brown - whit you. Har ingen favorit artist men lykke li är bara fantastisk.Jag har inte bara en favorit modell utan typ 100. (ta en titt i model kategorin) Dan martensen är favorit fotograf, majalok , thatshot , signe , alma är favorit bloggarna. Klädesplagg jag gillar bäst är söta korta klänningar och mina vagabonds och min skinnjacka.

varför lever du ett så flott liv , med ben and jerrys helatiden , plus chips , cola , biffar :DD ???
Jag lever inget flott liv , förösker leva och tydligen lyckas jag om du tycker så. Roligt! Jag är typ en addict av dålig föda som glass , cola , chips och sånt , darför äter jag det som en gris. tyvärr. Har försökt typ gå på diet , men gillar dem inte. Jag njuter av mat , tar en promenad istället ibland och äter normalt. På veckoslutena lever jag flott , om vi snackar föda. Då lagar pappa alltid något exta gott. Idag skall jag äta chili con carne inte så flott men alldeles underbart gott.

röker du , dricker du , snusar du ? har du testat ? går du på fester , om vad , vad brukar du dricka ? vad är roligast på fester om du alls går , vad tycker du om ungdomar som dricker/röker ?? Lite annorlunda frågor kanske :D
Nej jag röker inte , dricker gör jag ibland, typ på fester , jag snusar inte , jag har testat att röka men tycker de smakade rutten bajs. Snus har jag aldrig testat , har inge behov av att göra de heller. Roligast på fester är all musik all dans och alla underbara vänner och att alla oftast har roligt. Själv så tycker jag det är okej att ungdomar gör de , då och då. Ens egna beslut , gillar inte igen när vissa ungdomar gör de eftersom alla andra gör de. Finns inget pinsamt med att inte göra de.

åååh vill också kunna äta massa glass och god mat utan att känna mig tjock så fort jag ser mig i spegeln , hur gör du för att komma undan dom tankarna eller är du naturally thin girl??? :) puss!
Jag blir inte så lätt tjock. Men ångrar mig alltid efter att jag ätit något , men försöker njuta och så , vi lever ju bara en gång. Ta en promenix i vårvädret och ät normalt. På veckoslutena kan du ju äta hur mycket du vill , de tycker jag. puss

vem ser du upp till?på vilket sätt hade du velat att världen skulle förändrats? puss!!
Jag beundrar min mormor och min granny (mormors mamma) världens vackraste vackraste äldre människor , alltid något klokt och säga och världens finaste hjärtan. Jag älskar dem. Båda underbar hy och händerna är så där mysigt skruttiga.

Vad drömmer du om just nu?Har du fiskat krabbor någongång?
Har du ätiti Ben&jerrys och isådanafall vilken är din favorit?
Jag drömmer om att få åka iväg till london , iallafall få komma bort ett tag. Jag har aldrig fiskat krabbor , dom bits väll? Jag äter Ben and Jerrys väldigt ofta , cookie dough är favoriten. Annarst har jag ätit chunky monky och fudge brownie.

Vilka bloggar läser du ?
Jag läser upp till 67 bloggar , alla handlar om mode.

Kommentarer
Postat av: nea

cookie dough är underbart!!!

2008-04-07 @ 16:00:28
Postat av: lina

Den där true affection är urfin ! visst är det den som spelades i videon charlotte ronson ? puss!!

2008-04-07 @ 16:13:37
URL: http://francais.blogg.se
Postat av: Nora

Himla fint svar på frågan om vilka du beundrar :)

2008-04-07 @ 16:19:00
URL: http://aife.tjejsajten.se
Postat av: ellenh

nea : ja de är smaskigt !
Lina: Ja den är så vacker och den spelades i kliippet :)
Nora: oj , ja dom är underbara!

2008-04-07 @ 16:59:48
URL: http://ellenh.blogg.se
Postat av: L

Härlig tjej du verkar ellen! :)

2008-04-07 @ 17:02:03
Postat av: JOSEFIN

varför har du flyttat till finland?

2008-04-07 @ 17:50:36
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: ellenh

L: nej tack sötnos !
Josefin : pappas jobb

2008-04-07 @ 18:01:07
URL: http://ellenh.blogg.se
Postat av: sabina

var i finland bor du då?

2008-04-08 @ 15:12:59
Postat av: ellenh

sabina:esbo

2008-04-08 @ 15:17:14
URL: http://ellenh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0