SVAR DEL 1

berätta hur en dag i ditt liv ser ut ?berätta hur en dag i ditt liv skulle vilja se ut? du är bäst ellen
En dag i mitt liv. Vaknar när klockans visare står på ynka 6. Tar en morgon dusch , klär på mig det jag valt dagen innan (för att undvika panik) Åker till skolan med pappa. Slutar skolan oftast 2 eller 3 , hemma vid 4 tiden. Sedan bloggar jag ,äter,sjunger,ritar,lyssnar på musik,eller så åker jag med vännerna till stan och shoppar , eller så myser vi på cafe´
Mitt liv skulle få se ut så här just nu : Skulle vakna klockan 10 , till solens sken och fåglarnas sång. Äta stort morgonmål på stan med väninna , min apple mac book skulle gå hänga med. Sitta ute i solen , i varm morgonsol. Sedan skulle vil ta några svängar in i H&M och i stora 2hand butiker , vi skulle fynda massvis , eller jag iallafall. Sedan skulle vi äta middag med större gäng vänner på kvällen och sedan skulle klackarna på mina chloé styras mot dansgolvet.

elin kling eller sofie fahrman? pixie geldof eller peaches geldof?
rumi a fashiontoast eller alexa chung? Whitney Port eller Lauren Conrad?
Bästa fotograf?
Elin kling , ingendera av pixie eller peaches , alexa chung , whitney port , dan martensen.

om du har kysst nån, vilken var ditt livs bästa?
Sanningen är den att jag inte har haft en pojkvän sedan jag gick på sexan. honom ville jag inte ge mina läppar till , han var som ett svin. usch , själv tanken får mig att må dåligt. Inte på fester heller. De har bara inte hänt.

Hur mycket shoppar du för i månaden? Vad ska du gå för gymnasielinje? Vart bor du?
Favoritaffär? Favoritblogg?
Det försvinner typ en 1000 lapp varje månad från mina fickor. Jag skall gå i gymnasiet i Finland och jag bor nu i Finland. Jag shoppar helst på H&M eller 2hand. Billigt är bäst. Helsinki10 är underbar butik den med. Jag har många favorit bloggar men majalok , thatshot , imilk och alma har de speciella.

vad kul! :) hmm! vart bor du och hur gammal är du? stilikon? vilka bloggar läser du? :) puss
Jag bor i Finland just nu och är 15 snart 16 år fyllda. Jag har ingen speciell stilikon som jag avgudar , typ Erin Wasson då (hon är ju min gud) Mary Kate olsen också. Jag läser upp till 67 bloggar per dag.

vilken bloggare skulle du vilja träffa ?Vilket är ditt dröm paradis ?
Var vill du bo när du blir stor ? vad heter din bästa , vän , har du bild ?
har du pojkvän?bästa mat ?
sämsta bloggare , som du läser bara för att läsa ? heheh
Oj då. Jag skulle vilja träffa er allihopa , kan inte välja finns så många. Mitt dröm paradis är mauritsius eller NY. Jag vill bo i NY när jag är stor, de har jag velat sedan jag var 8 år gammal. Min bästa vän heter sarah men har många andra fina också. Nej jag har ingen pojkvän , han skulle ju gärna få hitta in i mitt liv , mysa , krama oh de skulle vara fint. Min bästa mat är grillmat , majs är så gott. Jag läser inte bloggar jag inte gillar.

ohdu, det låter mysigt det :)
1.kan du inte visa bild på micki? Hon verkar urtrevlig :) 2. favoritmat?
3. favoritplagg? 4.favoritaffär?
5. favoritbloggar?Puss!
Jag har ingen bild på henne på min dator , men kan väll be henne skicka en. Hon har iallafall ett super stort leende och skrattar helatiden , hon är dösöt. Favorit mat är grillmat och china food. Jag har många favorit plagg men söta korta klänningar och höga klackar är ett måste för mig. Favoritaffär : H&M och Helsinki10. Favoritbloggarna är imilk , thatshot och majalok. Puss på dig också.

Om hela världen skulle gå i en färg, vilken skulle det vara?
Hur ser ditt liv ut om tio år?
Om du fick sno någons yrke, vems skulle du valt och varför?
Och till sist: Chloé eller Miu Miu? Kramkram/Elin

Jag älskar färgen svart , men skulle inte villa att världen skulle gå i svart. Den skulle få vara transparent, genomskinlig. Mitt liv om 10 år , då är jag 25 år gammal ,har världens finaste pojkvän. bor i NY eller i Sverige mitt i stockholm , jobbar som stylist och har en mysig lägenhet. Har världens bästa vänner och har kanske tillochmed ett barn vem vet. Jag skall leva lyckligt och må bra. Elin Klings jobb som stylist skulle vara livet. Eller whitney port i the hills , som först jobbade på teen vogue och nu som stylist. Nej nej varför fråga den svåraste frågan , jag kan ju inte välja , jag är ju helt kär i miu miu väskan och i chloé skorna. Tyvärr kan jag inte välja!

secondhand och vintage ? vad är skillnaden.
Vintage är liksom flera 10 tals års gammla plagg , plagg som tillochmed existerat i början på 1900 talet , som automatiskt får ett högre pris. Så med små , lätta ord är vintage gammalt och dyrt. secondhand igen är billiga plagg som kan säljas för under 20 kronan , kan vara använda H&M plagg från i höst som någon vill skänka bort som kostat 200 kr men som sedan säljs i 2hand butik för 50 kr. Jag älskar 2hand.

Kommer du att flytta till Finland? Hur känns det?
Jag har redan nu flyttat till Finland , blev tidigare än tänkt. De känns helt okej faktiskt , många fina vänner här. Kommer åka till sverige ofta också , och kanske gå 2 an i gymnasiet i sverige.

second hand eller nygjort ?hur hög klack kan du gå i ?
drömmer du om att göra i framtiden ?favoritkategori på din blogg ?
ha det underbart, puss
Jag får säga secondhand , ingen annan går i samma fina plagg , det är billigt och man hittar alltid något fint för super fina pris.Jag kan gå i 12 cm. Jag drömmer oftast om framtiden , om att bo i stor stad , jobba som stylist , ha fin pojkvän och många vänner , bra relation till familjen och sen senare få barn , med vackra namn. Jag gillar their closet som kategori på min blogg , får inspiration , mycket inspiration och tror ni som är mina läsare också får det. Sedan får jag oftast många fina och underbara kommentarer för vad jag har på mig så kanske my clothes också. Puss

först måste jag tala om för dej vilken bra blogg du har! men sen undrar jag hur man kan få en sådan snygg bloggdesign? puss
Nej tack söta du. All credd till fina lina som jobbade ihop en fin header åt mig. (francais.blogg.se) hon är fin.

Grrr jagälskar Irina.Men nu en fråga. Har du någon dold talang? Isåfall vilken? kramkalas
Nej de har jag inte , tyvärr.

Kommentarer
Postat av: nea

kul med alla svar :)

2008-04-06 @ 12:50:12
Postat av: josee

oh vad söt, världens bästa vän är du med !

2008-04-06 @ 13:43:37
Postat av: JOSEFIN

Måste få fråga dig en fråga:

Varför flyttade du till finland?

2008-04-06 @ 14:28:51
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: lina

åh så snäll du är du är minst lika fin som mig underbaring raring !

2008-04-06 @ 16:16:09
URL: http://francais.blogg.se
Postat av: emmi

nej ellen inte alltid! men det är ju så kul :)

2008-04-06 @ 17:44:00
URL: http://emmiklemmi.blogg.se
Postat av: Nathalie

Lust att hjälpa mig komma på en snygg frisyr till min docka som jag ska klippa och färga imorn i skolan? ge mig gärna tips i min blogg :)

2008-04-06 @ 19:36:44
URL: http://nathalieelina.blogg.se
Postat av: SANDRA

trevligt :D

2008-04-06 @ 20:58:30
URL: http://eyeliner.tjejsajten.se
Postat av: Ida

Vad heter "majas closet" på bilddagboken? :)

2008-04-06 @ 22:13:15
Postat av: ellenh

ida : maajaa

2008-04-06 @ 22:17:30
URL: http://ellenh.blogg.se
Postat av: Sigbjornkarine

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2010-09-14 @ 10:05:47
URL: http://sigbjornkarine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0